Godmorgon fast godkväll

Sedan jag lämnade in min tenta i onsdags har jag känt mig väldigt trött. Mest på grund av sömnbrist då jag fick vara uppe hela natten mellan tisdag och onsdag för att lyckats skriva en färdig tenta. Eftersom jag hade ärenden idag och ville säkra mig en natt med god sömn tog jag en sömntablett.

Idag vakande jag av att telefonen ringde. Trodde att klockan var runt 12. Klockan var 18.07. Galet! Därmed missade jag mina ärenden. Ingen fara skedd, får fixa det imorgon.

Får se om jag orkar städa idag eller om jag ska satsa på att bara vila. Eventuellt vilar jag med lite serier eller filmtittande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0