Det är inte bra nu..

Jag har så jävla ont i min tand (eller tandkött?) från när jag fick tanden utdragen i onsdag. Det har gått fem dagar. Och jag har så jävla fruktansvärt förfärligt jävla ont. Jag vill gråta.

Det enda som hjälper är paracetamol + ibuprofen men då får jag så jävla ont i magen. Har i för sig hellre ont i magen än ont i käften för det är så mycket värre men min kropp behöver eventuellt vila från kemiska tabletter.

Fan. Allt känns skit just nu. Vill gråta. Känns som att det syns på mig utåt. Som att man ser på mig att jag är supernedstämd och ledsen och inte orkar. Vet ej hur jag ska palla vara på jobb i nio timmar imorgon och behöva vara social. Ska sitta två timmar med psykologerna och sen två timmar på rond och där emellan försöka göra något vettigt och produktivt på jobb. Men kan inte fokusera på någonting.

Har jätteont, är trött, utmattad, nedstämd, ledsen, orkar ej fixa mat, sover dåligt, vaknar ledsen, känner mig ensam, osv. osv.

Är orolig för eventuellt ha magkatarr. Om det inte är värktabletterna som ger mig magont så är det magkatarr.. det orkar jag inte. Känns som om jag aldrig mår bra, har så jävla mycket problem hela tiden. Är det inte det ena så är det det andra. Helst fyra saker samtidigt.

Och så tillhör jag ingen psykiatri, tillhör inget vårdenhet, vet ej vem jag ska prata med för att få råd om mediciner, få utskrivet ADHD-medicin, få hjälp och stöd. Allt känns oklart. När jag väl får en enhet att tillhöra kommer den ligga långt bort och jag kommer aldrig ha tid att gå dit..

Jag vet inte hur jag ska klara av att leva. Känns som om jag inte fixar det. Måste skaffa en bil. Bor för långt bort från allt för att kunna klara mig utan bil. Det var då jävla fucking dumt av mig att tro att jag skulle fixa detta utan bil. Så jävla dumt..

Ja. Dagens raljerande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0