Ahhhh #\+~•]#<_!

Gaaaah!! Min rage mot Capio psykiatri är inte nådig just nu. De har gjort mitt liv svårare istället för enklare. Trögare människa får man fan leta efter. Det är inte okej att en person som är kontaktperson till en patient med ADHD inte kan svara upp för dens behov. Okej om behovet är svårt eller stort men hur svår är det att skriva en fucking jävla remiss med korrekt och tillräcklig information när patienten själv gett en utförlig beskrivning vid minst två tillfällen.
 
När de frågar om patienterna känner att de fått känna sig delaktiga i sin vårdplanering är mitt svar JA eftersom jag fucking fått göra allting själv. Jag känner mig delaktig men ensam. Kontaktpersonen är för fan inkompetent. Jag är inte den som brukar lacka eller känna mig felbehandlad eller tycka att människor inte kan sköta sitt jobb. Tvärtom har jag massa förståelse. Men nu var det droppen. Ska bli så skönt att bli av med den personen. Jävla idiot är hon. Och verksamheten. Blä!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0