Materialist

Nej nu har jag ingen koll på pengar. Jag bara slösar känns det som. Samtidigt som jag dreglar över ännu mer saker jag vill ha. Jag vill ha en Iphone 5S guld och jag vill ha en Mac Book Air. Min nuvarande telefon fungerar hur bra som helst så en ny telefon behöver jag inte men 5S är så fin. Där emot behöver jag förmodligen en ny dator ganska snart. Inte nu, men inom ett halvår kanske.
 
Den jag har nu är långsam trots omformatering och den låter som en damsugare. Dessutom tungt som satan men jag ska ändå inte gå i skolan länge till så jag behöver kanske inte en mycket lättare dator ändå. Har ändå inte råd med en Book Air nu. Egentligen vill jag inte heller gå över till produkter som tvingar mig köpa fler av samma märke för enkla saker. Men är de så jävla nice och fina så är det kanske.
 
Tills vidare får jag nöja mig med en ny epilator och en (äntligen) sänggavel:
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0