Tråkmail

Typiskt. Jag fick svar från jobbet jag sökt i Höör som jag jättegärna vill ha.

"Tack för din ansökan.
Vi håller nu på med intervjuer. Vi får se vad de leder till, innan vi bestämmer oss för att eventuellt träffa fler sökanden."

Jag tolkar det som att de bestämt sig för ett antal intervjuer och att det kommer högst troligt bli en av dem. Man väntar liksom inte hundra år med att anställa någon/ta emot massa intervjuer som tar tid och engagemang, i onödan.

Suck.
Får söka vidare. Vad tråkigt det är att söka jobb och inte få det. Ännu tråkigare när man inte ens får gensvar alls.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0