Börjat jobba

Puuh!
 
Jag levde utan tv och utan internet på dator i fyra veckor. Det är helt okej utan tv och det funkade bra utan internet på datorn också tack vare att man har internet på mobilen. Annars hade jag varit totalt isolerad från omvärlden. Att titta på paradise hotel på sin mobil är inget att rekomendera. Minsta lilla förlust av teckning leder till att en måste starta om avsnittet med alla jävla reklampauser. En kväll tog det mig 2 timmar att se ett avsnitt på 50 minuter. Bah! Men nu har jag dator med internet! Woop woop.

Jag har börjat jobba. Det går bra. Idag hade jag dock en sugig dag. Den började sugig och den var sugig rätt länge. Blev glad när jag såg min kompis D och kom och tänka på hur han rullade hem en gång.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0