Smärta

Jag har så sjukt ont i mina axlar. De är så fruktansvärt ömma att jag inte ens kan bli masserad. Knappt smekt.

Undrar varför jag spänner mig så mycket. Är jag orolig? Stressad? Sover jag fel? Behöver jag en bättre kudde? Är det tanden som gör att jag spänner mig för att slippa känna tandvärk?

Vad jag vet mår jag okej. Dock rör jag mig väldigt lite och sitter eller ligger eller sittligger i antingen sängen eller soffan. Idag satt jag ute i solen och läste en timme. Behövde D-vitamin (eller va det nu är för bokstavsvitamin solen ger) och det gjorde mig gott tror jag.

Har dessutom fått plugg gjort. Så förutom smärtan är detta en bättre dag än igår.

Jag ska jobba ikväll. Just nu känner jag inte alls för det. Jag blir dock alltid glad när jag är på jobb så det gör mig nog gott att gå dit ändå. Kanske. Jag behöver ändå byta miljö och komma ifrån min isolering.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0