Kreativ och idérik

Var på stan idag och på väg hem, sent på kvällen. Runt 24 ungefär. Behöver verkligen kissa men kände inte alls för att betala 100kr inträde bara för att ha tillgång till en toalett och kände ännu mindre för att kissa i en buske eller vänta tills jag är hemma 30min senare. Och då jag var ganska full men helst ville ha en gratis toalett tog jag tag i min vän Js handled som hade stämpel till ett av uteställena, slickade på den och tryckte in handled mot hens så att stämlpen kopierades lite slarvigt och halvdant på min handled. Sedan gick jag in mot entrén. 

Jag blev stoppad av en vakt som frågade om jag hade en stämpel, jag visade fram min hand som bestod av en knappt synlig stämpel och sa "Oh nej, verkar som att jag har svettat bort den av allt dansande" och hen bad mig att be entrévakterna stämpla om mig. Sagt och gjort, 5 sekunder senare hade jag en klar och tydlig ny stämpel på handleden. Så-jävla-ägd-klubb.

// Stolt fyllo ;)

P.s. Nej, det är inte första gången.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0