Plugg

Har suttit i skolan och pluggat en heldag, åtta timmar. Vi har hemtenta nu igen, den svåraste hemtentan hittills och den roligaste också. Det är en hemtenta som jag med all sannolikhet kommer att ha nytta av i mitt yrke som psykolog.

Det är så sjukt att jag pluggat åtta timmar av dessa åtta timmar som jag suttit med hemtentan. Jag är så nöjd. Det är en helt ny upplevelse för mig. Jag har inte kommit särskilt långt och jag oroar mig över att inte hinna färdigt trots att jag har två heldagar kvar. 16 timmars pluggtid kvar. Det borde gå. Jag gör mitt bästa.

Det känns bra idag. Jag är härligt trött och härligt nöjd. Imorgon kör vi igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0