Tentaskrivande

Jag har suttit och pluggat hela dagen. Det går så jävla långsamt.

Jag har sovit dåligt inatt, vaknat med feber vid flera tillfällen och varit orolig. Har känt mig seg i huvudet och inte riktigt velat/varit motivationslös till att skriva tenta. Men jag kämpar på, om jag så ska vara uppe hela natten. Jag SKA få in den.

Och sen tänkte jag blogga lite om ADHD i ung ålder. Eller snarare problematisera ADHD-diagnosen hos barn i de tidiga skolåren.

Jag märker att min blogg är rätt inriktad mot ADHD. Mer än jag hade tänkt att den ska bli från början. Tydligen är detta något som upptar mycket av mina tankar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0