Höstvintrig inredning

Jag är inte jätteförtjust i OddMollys kläder. Tycker att de kan ha söta koftor men oftas är kläderna för dyra och passar inte min "stil" riktigt (vad det nu är för stil). Nu ska de tydligen börja med någon sorts home-collection. Man har fått smakprov och fått se deras kuddar. Jag tycker att de lyckats riktigt bra. 
 
Är lite kär. Så mysiga och höstiga kuddarna är. Hade de inte varit över min prisklass hade jag slagit till. Älskar hösten och höstmys och dessa är ju bara för höstiga. 
 
 
  
Kuddarna går på 995:- och filtarna/plädsen (?) för 1995:-.
Som sagt, över min prisklass, men precis i min smak. 
 
Särskilt den mörkblå kudden på sista bilden. 


Kommentarer
S

Verkligen dyrt men också väldigt fint.

2013-11-18 @ 21:27:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0