Lördag

Wiiie. Är mycket nöjd med dagen.
 
Har tvättat kläder, bakat scones, pratat länge med mamma i telefon, städat och lyssnat på musik på hög volym. Musik ♥. Makes me happy. Det har varit mycket Avicii och Swedish House Mafia. Det kräver hög volym. Funkar inte annars. 
 
Dessutom har jag orkat locka håret och klä upp mig. Inte för att jag har känt att jag saknat det men känns trevligt att se sig fin. Framför trevligt att lägga lite tid på sig själv.
 
Nu ska jag snart ta bussen in till stan. Sushi med maken, vännen och vännens gäst. Sedan öl. Förhoppningsvis har kläderna i vårt förmodligen söndriga torkrum torkat till dess. Hängde upp kläderna vid halv två och nu (kl17) är de fortfarande inte torra. Som tur är vill ingen tvätta på lördagar så jag bokade rummet till elva. Hellre att de hänger där än att jag får vara kreativ och hitta hängplatser överallt i lägenheten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0