Kort update utan att egentigen updatea.. typ

Jag är riktigt dålig på att underhålla en blogg. Eller på att hålla en blogg vid liv i alla fall. De enda gångerna jag har massa ideér om vad jag ska skriva om är när jag inte har en blogg. Det talar liksom för sig själv då. Så här är det dött och sen lever bloggen en kort stund och sen är den död igen. And on and on.
 
Exempelvis så hade jag velat skriva om helgen då mina fina vänner överasskade mig med att dyka upp fler än vad planen var. Den plan jag var medveten om i alla fall. Vi hade en riktigt nice helg. Med riktigt nice mat, tårta, snacks och massa gott. Dock tar det ju en del energi att vara ett gäng människor i en lägenhet där ingen egentligen har ett eget rum. Förutom jag och min man som bor här förstås. Det tar också energi att man är väldigt olika individer som vill olika saker. En av oss åkte hem en och en halv dag för tidigt. Hen var inte alls intresserad av lördagens aktivitet och tyckte att vi andra pratade om det hela tiden och lessnade. En annan stressade oss andra omedvetet genom att inte aprovea samma aktivitet men var med på att vi andra skulle utföra den bara den tog slut snabbt. 
 
Jag vill också skriva om helgen då jag, min man och två kompisar åkte till Berlin ihop. Det var första gången för mig. För alla oss faktiskt kom jag på nu. Det var en underbar stad av det lilla vi hann se. Vilket ändå var en hel del med tanke på att vi bara var där i en och en halv dag. Jag vill dit igen! För att festa och dansa och bara lyssna på härlig musik och inte bry mig om något. 
 
Det ska jag i för sig göra i Lund den 9e november. För då ska jag se min nya musikkärlek Panda da Panda. Som lämpligt nog, som om det var en beställning, släppte en ny låt på min födelsedag! Woop!
 
Finns HÄR! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0