Aw

Wiiie!
Har haft en awesome dag, även om den inte var felfri och jag stundvis var förvirrad och inte skötte anhörigintervjun klockrent så var det en bra dag med roliga uppgifter. Jag känner liksom att jag har jobbat och gjort saker som en anställd gör. Inte alls konstigt att intervjun inte blev klockis, det är trots allt första gången jag gör något sånt här.

Och!! Ingen huvudvärk idag! Bara lite "käkvärk". Det beror inte på progressiv avslappning för det hann jag inte med. Försökte komma ihåg att slappna av i käkarna men annars gjordr jag inget annorlunda idag. Förutom att jag bara drack en liten halv kaffe. Så det kanske var det.

Det bästa är att jag ska på After work med klasskompisarna idag. Vuxet och roligt. Extra kul att det är på en dag då praktikdagen varit awesome. En dag där jag inte fått huvudvärk och inte är så trött att jag gråter och måste sova direkt.

Yey för idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0