:(

Nej usch, ingen bra dag idag. Känner mig låg, energilös, inkompetent och lite dum (dum som i korkad). Känns också som att jag misslyckas stenhårt med att dölja det vilket känns oproffsigt. Inte för att jag träffat patienter och det egentligen spelar någon roll men så är det. Får hoppas att morgondagen känns bättre. Men är det verkligen så det funkar? Kan jag vaka imorgon och känna mig bra? Bara så där? Funkar det där med att vakna på fel och rätt sida? Eller får jag vänta/skapa en situation där det händer något som skapar känslan av kompetens eller duktig eller bra för att det ska bli annorlunda?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0