Sep. 02, 2013

Jag är uppe och på väg. För mig är det halva jobbet. Natten var väldigt speciell. Jag drömde massa drömmar som jag inte kan komma ihåg nu men de var stressande och sen vaknar jag plötsligt innan larmet ringer. Jag vaknar, känner mig lagom pigg och tänker "men jag ligger kvar till klockan ringer i alla fall". Efter en stund sträcker jag nog för att se vad klockan är och upptäcker att den är 00.26. Jag har alltså bara sovit drygt en timme men trodde att den var strax innan 06.00.

Jag somnar om bara för att vakna en timme senare. Kaosoväder! Det regnade och blåste som om staden skulle gå under. Det regnade så mycket att det lät som om det regnade in. Galet!

Hur som haver. Nu sitter jag på bussen. Lycka till, till mig själv :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0