Söndag

Söndag. Idag har jag promenerat en höstpromenad med min underbara man. Jag har slängt en kartong fylld med gamla saker. Vi har också sorterat ut stuff som vi ska lämna hos någon second handd-container. Alltid en fröjd att bli av med saker. Vi har fler kartonger och väskor att gå igenom. Min förhoppning är att gå igenom en kartong om dagen så att allt är färdigt på en vecka. Så jag kan slänga/ge bort och bli av med saker men också så att sommarkläderna kommer upp och vinterkäderna kommer ner. 
 
Nu är klockan halv tolv och jag borde sova. Ska som vanligt upp klockan sex. Är dock inte trött och är av någon anledning uppe i varv. Ska lägga mig i sängen och läsa bok, det brukar hjälpa. Nu ska jag börja på Livet efter dig
 
God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0