Nostalgi.. ?

Jag minns när jag var elva år och varje månad (eller hur ofta det nu vad OKEJ-tidningen kom ut) köpte OKEJ-tidningen med en vän. Varje gång köpte vi den och bläddrade i den tillsammans och samlade på posters som man gjorde på den tiden. Ibland fick man en cd-skiva på köpet. 
 
Jag minns en låt. Tror det var spår 12 och min favorit i flera månader. Brukade spela den på högsta volym. Det är så himla märkligt och jag skrattar åt det nu i efterhand. Låten är väldigt speciell att ha med i en tidning som har elvaåringar som publik. Här är den.
 
Jag vill dö idag med Två blåbär 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0