Coolt. Förmodligen inte så bra men ändå cool upplevelse.

Jag upplever hur det känns när de kognitiva funktionerna sakta med säkert stänger av. Det blir diffust och dimmigt. Då och då kommer jag tillbaks och kan tänka, se, läsa, förstå igen men däremellan känner jag hur ögonen går i kors. Jag håller huvudet mot datorskärmen och läser texten, skrollar till och med ner, och upptäcker inte förrän jag "kommit tillbaka" att mina kognitiva funktioner stängts ner för en stund.
 
Jag tror att det är dags att sova. 
 
God natt. 


Kommentarer
S

Usch det där är obehagligt. Har varit med om det för många ggr. Ogillar starkt, men du har förmåga o tycka de e coolt. =)

2014-01-17 @ 14:37:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0