Vad sägs i Paradise Hotel?

 
Emelie. 
"Det är det bästa som någonsin hänt mig". "Det är det bästa i mitt liv"
 
Hon kan ju inte ha varit med om allt för mycket i sitt liv. Varje gång det händer något i Paradise Hotel (det har i för sig lugnat sig på den fronten i senaste avsnitten) så är det det absolut bästa eller värsta som någonsin hänt henne i hennes liv. Att ha kommit med i Paradise Hotel är ju det bästa som hänt henne. Att Samir åkte ut är det bästa som hänt henne. Att ha jul i Paradise Hotel är det absolut bästa hon varit med om i sitt liv. Inte i Paradise-säsongen.. utan i hennes liv.

"Jag är sjukt jävla glad att jag kommer in julveckan och att Samir åker hem på julafton. Alltså det är det bästa i mitt liv.."
 
 
Jeppe.
"Liksom". Liksom efter vartannan/vart tredje mening. Liksom Liksom Liksom. 
 
Och hans fula jävla flin. Usch. Jeppe får mig att vilja spy i någons mun. Inte någons, hans!
 
Mia.
"Och det står jag för".
 
Hon står för allting, alltid. Det är viktigt att stå för det man säger och hon kommer ihåg att påpeka det varje gång hon gjort ett uttalande. Hon står för att hon tycker att Jesper har visat sidor hon inte tycker om, hon står för att hon tycker att det är fel att säga "jag vet inte" när man frågor hur många en haft sex med som inte vill säga och hon står för att hon tycker illa om något. Det har i för sig blivit en trend, alla står för allting och vill gärna påpeka det. Utom Jeppe som inte står för att han haft sex med Linnea. Liksom. 
 
Anja.
Hon bölar mest. Hela tiden. Böl böl böl. 
Eller ja, inte hela tiden. Bara om Samir avbryter henne, om Samir skämtar, om Samir pratar med den nya tjejen, om Samir "gör något som han vet att han gjort men låtsas som ingenting", om Samir är med henne, om Samir inte är med henne, om Samir svarar något under Pandoras ask som hon inte tycker om.. 
 
Aina.
"jaha, jag har ingen partner."
 
Samir.
"Jag har ingen aning..."
"Det är kört"
 
Samir har många citat. Han är dels stensäker på att det är kört för honom inför varje parcermoni " " och han vet inte mycket om någonting. Han vet inte vad en dektektiv är, vem Sherlock Holmes är, vad en stalledräng är, varför man firar jul o.s.v. Han vet inte helt enkelt. 
 
 


Kommentarer
S

Hahahaha så roligt inlägg

2014-01-27 @ 22:47:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vardagochtankar.blogg.se

Personligt, vardag, frustrationsutbrott och lite ADHD.

RSS 2.0